Online Instagram Content ViewerImgGra
  1. Homepage β€Ί
  2. relationship

#relationship hashtag

Posts attached with hashtag: #relationship

Yanie Wijaya McComas (@yanie.wijaya_thisislove) Instagram Profile Photoyanie.wijaya_thisislove

Yanie Wijaya McComas

 image by Yanie Wijaya McComas (@yanie.wijaya_thisislove) with caption : "Be with someone who loves you when you are silly, not pretty, sick, fat, thin or anything that is you. .
.
.
I love you " - 1981766269512111557
ReportShareDownload01

Be with someone who loves you when you are silly, not pretty, sick, fat, thin or anything that is you. . . . I love you not only for what you are but for what I am when I'm with you. I love you not only for what you've made of yourself but for what you're making of me. I love you for the part of me that only you bring out. . . Sama Shannon tu aq bisa jadi apa aja, gimana aja, pake baju atau warna apapun, rambut mau diapa2in juga terserah. Bener2 bebas menjadi diri sendiri. Walau gendut, jelek, item tetep aja digandeng dan di kiss di depan umum seperti kita tu cantik banget πŸ˜… bahagia rasanya ketika pasangan kita bangga memiliki kita apa adanya. Malah kalo aq dandan dia pernah tanya, kenapa aq harus pake alis (maksudnya bikin alis mata pake pensil alis) tiap hari, gak pake gitu juga cantik katanya πŸ˜… padahal kalo uda biasa pake pensil alis gak pake tu berasa gundul 🀣 Jadi buat cewe2 yang cowonya suka ngatur pake ini itu, gak pernah digandeng, dibilang gak pantes pake sesuatu padahal qt seneng, gak pernah pamer foto kita, haduuuh itu mah dibuang aja ke laut. Masa lalu. Wkwkwk Semoga semua berbahagia yaaa.. . . . #relationship

ReportShareDownload11

Thought we got something going but nope. Its all good though. Keeping my title. Ryan Lee, the lonely driver of Madison. @_katiayang_ you know who lol. #relationship

Wade Bryantβ„’ (@wadebryant_) Instagram Profile Photowadebryant_

Wade Bryantβ„’

ReportShareDownload14

(Swipe left) good reads!! β€œIf the man you’re with only wants to love you when he is threatened with your absence,he is not the man for you! A lot of woman don’t know what it is like to be loved by a real man. You know lust. You know joy, you know passion... and you know the fear of abandonment.. stop chasing your idea of what love SHOULD be and RECOGNIZE what love is... good night y’all!