Imggra
  1. Homepage
  2. minyakbabymurah

#minyakbabymurah hashtag

Posts attached with hashtag: #minyakbabymurah

SELSEMA BATUK KAHAK DEMAM (@narinar.putrajaya) Instagram Profile Photo
narinar.putrajaya

SELSEMA BATUK KAHAK DEMAM

Tutorial air lemon . . Legakan batuk anak dengan Air Lemon. . Kanak-kanak biasanya batuk bila mereka demam kerana mukus akan melalui di belakang tekaknye. . Jika si comel makan, minum, menyusu dan bernafas biasa dan tiada wheezing, batuk biasanya bukan sesuatu yang perlu dirisaukan. Walaupun sedih dengar si comel batuk, batuk akan melegakan kahak dari dada atau mukus dari belakang anak tekak. Jika si comel berumur lebih dari 2 tahun, cuba berikan mereka minum air suam bersama campuran lemon dan madu. Tutorial Air Lemon Madu 1. Perah separuh lemon di dalam air panas dalam cawan 2. Tambahkan 1 atau 2 sudu teh madu 3. Minum ketika masih suam (pastikan suhu air yang sesuai bila beri kepada anak kecil) Jika batuk si comel masih tidak pulih, legakan ia dengan NARINAR Frankie. Hubungi kak marr sekarang untuk info lanjut. murah -

Advertisement


SELSEMA BATUK KAHAK DEMAM (@narinar.putrajaya) Instagram Profile Photo
narinar.putrajaya

SELSEMA BATUK KAHAK DEMAM

Tutorial air lemon . . Legakan batuk anak dengan Air Lemon. . Kanak-kanak biasanya batuk bila mereka demam kerana mukus akan melalui di belakang tekaknye. . Jika si comel makan, minum, menyusu dan bernafas biasa dan tiada wheezing, batuk biasanya bukan sesuatu yang perlu dirisaukan. Walaupun sedih dengar si comel batuk, batuk akan melegakan kahak dari dada atau mukus dari belakang anak tekak. Jika si comel berumur lebih dari 2 tahun, cuba berikan mereka minum air suam bersama campuran lemon dan madu. Tutorial Air Lemon Madu 1. Perah separuh lemon di dalam air panas dalam cawan 2. Tambahkan 1 atau 2 sudu teh madu 3. Minum ketika masih suam (pastikan suhu air yang sesuai bila beri kepada anak kecil) Jika batuk si comel masih tidak pulih, legakan ia dengan NARINAR Frankie. Hubungi kak marr sekarang untuk info lanjut. murah -

Advertisement


SELSEMA BATUK KAHAK DEMAM (@narinar.putrajaya) Instagram Profile Photo
narinar.putrajaya

SELSEMA BATUK KAHAK DEMAM

Tutorial air lemon . . Legakan batuk anak dengan Air Lemon. . Kanak-kanak biasanya batuk bila mereka demam kerana mukus akan melalui di belakang tekaknye. . Jika si comel makan, minum, menyusu dan bernafas biasa dan tiada wheezing, batuk biasanya bukan sesuatu yang perlu dirisaukan. Walaupun sedih dengar si comel batuk, batuk akan melegakan kahak dari dada atau mukus dari belakang anak tekak. Jika si comel berumur lebih dari 2 tahun, cuba berikan mereka minum air suam bersama campuran lemon dan madu. Tutorial Air Lemon Madu 1. Perah separuh lemon di dalam air panas dalam cawan 2. Tambahkan 1 atau 2 sudu teh madu 3. Minum ketika masih suam (pastikan suhu air yang sesuai bila beri kepada anak kecil) Jika batuk si comel masih tidak pulih, legakan ia dengan NARINAR Frankie. Hubungi kak marr sekarang untuk info lanjut. murah -

Advertisement


Essential Therapy Oil Baby&Kid (@narinar.malaysia) Instagram Profile Photo
narinar.malaysia

Essential Therapy Oil Baby&Kid

Tenangkan diri dengan ROSELOVE semasa cuti sekolah ini Baru sebulan keluar formula ROSELOVE nih dah ramai mama pm Kak Erin bagai tahu dia terima kasih sangat-sangat dengan formula ini. . Terharu sangat rasa. Baunya harum sangat. Rasa selalu nak bau je tangan yang dah sapu ROSELOVE ni. Lepas tu rasa sangat bertenaga dan tenang je. Boleh la senyum bila nampak anak tumpahkan air. . Amik tisu dan lap. Seronok tau dapat bantu mama di luar sana rasa lebih optimis dan relax macam tu walaupun kerja di pejabat dan rumah memang tak kan habis. . Apa lagi cuti sekolah macam ni kan. Janganlah anggap anak tu ‘musuh’. Halang dia buat itu dan ini. Suruh dia buat itu dan ini. . Apa kata guna pendekatan ajak dan ajar khusus pada anak-anak remaja. Buat silap itu biasa dari situlah kita dan mereka belajar. Beri peluang pada diri dengan ROSELOVE exclusive dari NARINAR. murah

Advertisement


Essential Therapy Oil Baby&Kid (@narinar.malaysia) Instagram Profile Photo
narinar.malaysia

Essential Therapy Oil Baby&Kid

Tenangkan diri dengan ROSELOVE semasa cuti sekolah ini Baru sebulan keluar formula ROSELOVE nih dah ramai mama pm Kak Erin bagai tahu dia terima kasih sangat-sangat dengan formula ini. . Terharu sangat rasa. Baunya harum sangat. Rasa selalu nak bau je tangan yang dah sapu ROSELOVE ni. Lepas tu rasa sangat bertenaga dan tenang je. Boleh la senyum bila nampak anak tumpahkan air. . Amik tisu dan lap. Seronok tau dapat bantu mama di luar sana rasa lebih optimis dan relax macam tu walaupun kerja di pejabat dan rumah memang tak kan habis. . Apa lagi cuti sekolah macam ni kan. Janganlah anggap anak tu ‘musuh’. Halang dia buat itu dan ini. Suruh dia buat itu dan ini. . Apa kata guna pendekatan ajak dan ajar khusus pada anak-anak remaja. Buat silap itu biasa dari situlah kita dan mereka belajar. Beri peluang pada diri dengan ROSELOVE exclusive dari NARINAR. murah

Advertisement


Essential Therapy Oil Baby&Kid (@narinar.malaysia) Instagram Profile Photo
narinar.malaysia

Essential Therapy Oil Baby&Kid

Tenangkan diri dengan ROSELOVE semasa cuti sekolah ini Baru sebulan keluar formula ROSELOVE nih dah ramai mama pm Kak Erin bagai tahu dia terima kasih sangat-sangat dengan formula ini. . Terharu sangat rasa. Baunya harum sangat. Rasa selalu nak bau je tangan yang dah sapu ROSELOVE ni. Lepas tu rasa sangat bertenaga dan tenang je. Boleh la senyum bila nampak anak tumpahkan air. . Amik tisu dan lap. Seronok tau dapat bantu mama di luar sana rasa lebih optimis dan relax macam tu walaupun kerja di pejabat dan rumah memang tak kan habis. . Apa lagi cuti sekolah macam ni kan. Janganlah anggap anak tu ‘musuh’. Halang dia buat itu dan ini. Suruh dia buat itu dan ini. . Apa kata guna pendekatan ajak dan ajar khusus pada anak-anak remaja. Buat silap itu biasa dari situlah kita dan mereka belajar. Beri peluang pada diri dengan ROSELOVE exclusive dari NARINAR. murah

Advertisement


Essential Therapy Oil Baby&Kid (@narinar.malaysia) Instagram Profile Photo
narinar.malaysia

Essential Therapy Oil Baby&Kid

Tutorial air lemon . Legakan batuk anak dengan Air Lemon. Kanak-kanak biasanya batuk bila mereka demam kerana mukus akan melalui di belakang tekaknye. . Jika si comel makan, minum, menyusu dan bernafas biasa dan tiada wheezing, batuk biasanya bukan sesuatu yang perlu dirisaukan. Walaupun sedih dengar si comel batuk, batuk akan melegakan kahak dari dada atau mukus dari belakang anak tekak. Jika si comel berumur lebih dari 2 tahun, cuba berikan mereka minum air suam bersama campuran lemon dan madu. Tutorial Air Lemon Madu 1. Perah separuh lemon di dalam air panas dalam cawan 2. Tambahkan 1 atau 2 sudu teh madu 3. Minum ketika masih suam (pastikan suhu air yang sesuai bila beri kepada anak kecil) Jika batuk si comel masih tidak pulih, legakan ia dengan NARINAR Frankie. Hubungi konsultan NARINAR untuk info lanjut. murah

Advertisement


Essential Therapy Oil Baby&Kid (@narinar.malaysia) Instagram Profile Photo
narinar.malaysia

Essential Therapy Oil Baby&Kid

Tutorial air lemon . Legakan batuk anak dengan Air Lemon. Kanak-kanak biasanya batuk bila mereka demam kerana mukus akan melalui di belakang tekaknye. . Jika si comel makan, minum, menyusu dan bernafas biasa dan tiada wheezing, batuk biasanya bukan sesuatu yang perlu dirisaukan. Walaupun sedih dengar si comel batuk, batuk akan melegakan kahak dari dada atau mukus dari belakang anak tekak. Jika si comel berumur lebih dari 2 tahun, cuba berikan mereka minum air suam bersama campuran lemon dan madu. Tutorial Air Lemon Madu 1. Perah separuh lemon di dalam air panas dalam cawan 2. Tambahkan 1 atau 2 sudu teh madu 3. Minum ketika masih suam (pastikan suhu air yang sesuai bila beri kepada anak kecil) Jika batuk si comel masih tidak pulih, legakan ia dengan NARINAR Frankie. Hubungi konsultan NARINAR untuk info lanjut. murah

Advertisement


English Turkish